کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
1
رفیعه رازبانی یکی از کارآفرینان جوان و موفق ایران است. خانم رازبانی، که حالا خود را برای ورود به سی‌ و یکمین سال زندگی‌اش آماده می‌کند، کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی است. او شرکت تنپوش آریاپرند را در سال ۱۳۸۸ تاسیس کرد و مدیر عاملی آن را نیز بر عهده دارد. ایشان با تاسیس شرکت خود توانسته برخی موقعیت‌های شغلی‌ را ایجاد کند و هم‌اکنون چهار نفر در شرکت او مشغول به کار هستند.
 
 
0
 
در آموزش خسیس نباشید
قدسی زارعیان پس از سال‌ها زندگی در انگلیس و تحصیل در رشته آموزش، با انگیزه کمک به دیگران مجتمع آموزشی گلایل را در تهران راه‌اندازی کرده است. او علاوه بر مدیریت و مربی‌گری در این مجتمع دستی هم در تالیف و ترجمه کتاب در حوزه کاریش دارد.
 
 
0
 
از شکست‌ها درس گرفته‌ام
بهنوش باختری لیسانس هنرهای تجسمی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس شهرسازی از لیدز انگلستان پس از کسب تجربه کاری در ایران شرکت کارا را تاسیس کرده است. این شرکت خدمات متنوع طراحی و اجرا از جمله معماری، طراحی محیطی، معماری داخلی و چاپ و تبلیغات را ارائه می‌دهد. بهنوش باختری همیشه به باستان‌شناسی علاقه داشته است و از هر فرصتی برای بازدید از مناطق بکر و کم‌بازدید استفاده می‌کند.
 
 
0
 
قبل از شروع، امکان سنجی کنید
علاقه به کار کشاورزی و رویش و رویاندن، زیبا یزدانی را به سمت کارآفرینی سوق داده است. او موسس، مدیر و مربی آموزشگاه رویش سبز است. از سال ۱۳۸۹ به پرورش قارچ پرداخته و اکنون ۳ نیروی ثابت دارد و بر حسب نیاز ۱۰ نیروی فصلی. زیبا یزدانی معتقد است که تجربه‌های تلخ معتدلش کرده است. در گذشته بی‌مهابا ریسک می کرده این روزها با کنترل بیشتری کار می‌کند...
 
 
1
 
کار لازمه حیات است
نیر آفاق شفیع زاده با علاقه زیاد به کار کردن و حمایت پدر و همسرش باغ نیکزاد را در بابل تاسیس کرده است. او درختانش را همانند فرزندانش می‌داند و پس از مهاجرت به تهران به همراه خانواده‌اش نیز هر هفته برای رسیدگی به باغ به بابل سفر می‌کرده است. او اکنون در بابل زندگی می‌کند و می‌گوید در روستا بزرگ شده و با این محیط انس دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما درمیان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }